Carme Fenoll i Clarabuch

Carme Fenoll

Des de 2012 i fins al març de 2017 va ser la cap del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Diplomada en Biblioteconomia i Documentació per la Universitat de Barcelona i llicenciada en Documentació per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Es va iniciar a la Biblioteca de Pineda de Mar i Poblenou. Els anys 1999 i 2000 va ser directora de la Biblioteca de Banyoles i, des de 2000 fins al 2012, a la Biblioteca de Palafrugell. Al llarg de la seva trajectòria com a bibliotecària ha engegat projectes com Arteca (préstec d’obres d’art), Bibsons, Bibliowikis (col•laboració amb la Viquipèdia), 10×10 (trobades d’editors amb els bibliotecaris) i Biblioteques amb DO. El 2006 va publicar amb Ciro Llueca «Cinquanta idees per sorprendre des de la biblioteca pública» a la revista BiD. També va ser presidenta de la FaPaC a les comarques de Girona. L’Associació de Periodistes Culturals de Catalunya li atorga el II Premi Ressenya 2016. A finals de 2017 es va incorporar al consell de direcció de la Universitat Politècnica de Catalunya com a cap del gabinet del rector.

twitter-logo-verde facebook-logo-verde

conclusions  galeriadimatges twitter-logo